Tingimused

Tingimused

Veebipoe tronsmart-shop.ee (edaspidi veebipood) omanik on Tallinnas asuv firma Yark Trade Company (registrikood 14361486).

Müügilepingu, toote- ja hinnateabe kehtivus

Müügitingimused kehtivad kauba ostmisel e-poes.

Kaupluses müüdavate kaupade hinnad on loetletud kaupade kõrval.
Hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu.

Postikulud sõltuvad ostja asukohast ja tarnekorraldusest. Kui ostja esitab tellimuse, kuvatakse saatmiskulud.

Teave toote kohta on veebipoest otse toote kõrval.

Tellimuse esitamine

Tellimiseks tuleb esmalt vajalikud kaubad ostukorvi lisada. Peate täitma kõik nõutavad väljad ja valima tellimiseks kõige sobivama tarneviisi. Kogu maksumus kuvatakse ekraanil. Tellimust saab tasuda pangaülekandega, võrgus või kasutades teist makseviisi.

Leping jõustub pärast makse tegemist.

Pärast tellimuse esitamist saadetakse ostjale kiri sõnumiga “tellimuse saamine”.

Eduka maksmise korral (või pärast konto kättesaamist) teavitatakse ostjat täiendava kirjaga tellimuse staatuse muutumisest “tasutud” ja saadetise edasiseks loomiseks. Kui sellist kirja ei ole saadud, võtke meiega ühendust.

Kui tellimust ei saa tarnida laos olevate varude lõppemise või muul põhjusel, teavitatakse ostjat niipea kui võimalik ja makstud raha (sh saatmiskulud) tagastatakse, kuid mitte hiljem kui 3 päeva jooksul pärast kättesaamist. teated.

Makse

Tellimuse eest saate maksta kiiresti ja turvaliselt meie pangalinkide kaudu, otsetoetusega meie pangakontole või PayPalile. Enne tellimuse esitamist peate valima oma eelistatud maksesüsteemi.

Otsekorralduse korral pangakontole saadetakse pärast tellimuse esitamist arvega e-kiri. Seal leiad pangakonto numbri maksmiseks. Kommentaarides tasumise protsessis on parem märkida tellimuse number.

Kui valite panga lingid või PayPal, suunatakse teid maksesüsteemi lehekülgedele. Seega ei kogu me oma krediitkaardi numbrit ega pangaandmeid. Selle teabe sisestamisega teete seda krüpteeritud ühenduste kaudu turvalistel pangalinkidel või PayPali lehekülgedel, mitte meie portaali kaudu.

Maksega seotud maksed kannab maksja.

Laevandus

Kaupu saab vedada Eestisse, Lätti, Leetu ja Soome. Võta meiega ühendust teiste ELi riikide laevanduse võimaluste ja selle väärtuse selgitamisega.

Ostja maksab saatmiskulud. Asjakohane hinnainfo kuvatakse tarnemeetodi kõrval.

Tellimused toimetatakse laost Tallinnas maksepäeval või järgmisel tööpäeval.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse saamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul taganeda. (Sõltuvalt tootest ei pruugi ostjal olla tingimata taganemisõigus; sellisel juhul peavad vastavad tooted ja teenused olema loetletud ning nad peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 sätestatud tingimustele).

Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.

14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi te tellitud kaupa muul viisil kasutada, välja arvatud juhul, kui see on ette nähtud kauba omaduste ja tüübi järgi.

Kui kaupa kasutati muul otstarbel kui need, mis on vajalikud kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks või kui esineb mõningaid märke kasutamise või riknemise kohta, on e-poel õigus vähendada toetuse summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. . Hüvitise suurus määratakse igal juhul kindlaks tagastatud kauba väärtuse vähenemise määra alusel ning hüvitise suurus tuleb ostjale teatada võimalikult kiiresti pärast hüvitise suuruse kindlaksmääramist. Vahetusteenus on kliendile tasuta.

Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tagastatud kaup ei vasta tellimusele (näiteks vale või defektne toode).

Ostja peab tagastama kauba 14 päeva jooksul alates tagasivõtmise deklaratsiooni esitamise kuupäevast või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba ülalmainitud ajavahemiku jooksul üle vedajale.

Pärast tagastatud kauba kättesaamist peab veebipood ostjale tagastama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva, kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed.

Kui ostja on veebipoest pakutavast kõige odavamast tavapärasest tarneviisist selgelt välja valinud erineva kättetoimetamisviisi, ei ole kauplus kohustatud hüvitama tavapärastest transpordikuludest suuremaid kulusid.

E-poel on õigus keelduda müümisest ja nõuda kauba tagastamist ostja poolt, kui internetikaupluses olevate kaupade turuhind on vea tõttu oluliselt madalam kui kauba turuhind.

Garantii ja puudusega toodete

Garantii antakse vastavalt Eesti ja Euroopa Liidu seadustele.

Veebipood vastutab ostjale müüdavate kaupade mittevastavuse eest töövõtja tingimustes, mis olid tarnimise ajal juba eksisteerinud ja mis tekivad kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul alates üleandmisest eeldatakse, et defekt oli kohaletoimetamise ajal olemas. Veebipood peab tõestama vastupidist.

Ostjal on õigus pöörduda e-poe poole kahe kuu jooksul alates defekti avastamisest, saates e-kirja aadressil info@tronsmart.ee või helistades telefonil +372 5597 7987.

Veebipood ei vastuta defektide eest, mis tekivad pärast kauba tarnimist ostjale.

Kui e-poest ostetud kaup on defektne, mille eest vastutab veebipood, parandab või vahetab veebipood defektsed kaubad. Kui toodet ei ole võimalik parandada või vahetada, peab veebipood tagastama kõik ostulepinguga seotud maksed ostjale.

Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikult taasesitatavas vormis viie päeva jooksul.

Otsene turundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab tellimuse töötlemiseks ainult ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress) ja saadab kauba ostjale. E-poe saadab isikuandmeid veoteenuse pakkujale kauba kohaletoimetamiseks.

E-pood saadab ostja e-posti aadressile uudiskirjad ja pakkumised ainult siis, kui ostja on väljendanud soovi neid vastu võtta, märkides veebisaidil oma e-posti aadressi ja näidates oma soovi saada otsepostitust.

Ostja võib igal ajal oma e-posti aadressile saadetud pakkumistest ja uudiskirjadest loobuda, teatades sellest meile e-posti teel või järgides pakkumist sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kõik ostja esitatud kaebused e-poe kohta tuleb saata e-posti aadressile info@tronsmart.ee või esitada telefonil +372 5597 7987.

Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidluse kokkuleppel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluskomisjoni poole. Menetlusreegleid saate vaadata ja esitada siin kaebus. Tarbijavaidluste komitee on pädev lahendama ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tarbijavaidluste lahendamise komisjoni poolt vaidluste lahendamine on ostjale tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.