Tagastamispoliitika

Tagastamispoliitika

Pärast tellimuse saamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust 14 päeva jooksul taganeda. (Sõltuvalt tootest ei pruugi ostjal olla tingimata taganemisõigus; sellisel juhul peavad vastavad tooted ja teenused olema loetletud ning nad peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 sätestatud tingimustele).

Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.

14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi te tellitud kaupa muul viisil kasutada, välja arvatud juhul, kui see on ette nähtud kauba omaduste ja tüübi järgi.

Kui kaupa kasutati muul otstarbel kui need, mis on vajalikud kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks või kui esineb mõningaid märke kasutamise või riknemise kohta, on e-poel õigus vähendada toetuse summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Hüvitise suurus määratakse igal juhul kindlaks tagastatud kauba väärtuse vähenemise määra alusel ning hüvitise suurus tuleb ostjale teatada võimalikult kiiresti pärast hüvitise suuruse kindlaksmääramist. Vahetusteenus on kliendile tasuta.

Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et tagastatud kaup ei vasta tellimusele (näiteks vale või defektne toode).

Ostja peab tagastama kauba 14 päeva jooksul alates tagasivõtmise deklaratsiooni esitamise kuupäevast või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba ülalmainitud ajavahemiku jooksul üle vedajale.

Pärast tagastatud kauba kättesaamist peab veebipood ostjale tagastama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva, kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed.

Kui ostja on veebipoest pakutavast kõige odavamast tavapärasest tarneviisist selgelt välja valinud erineva kättetoimetamisviisi, ei ole kauplus kohustatud hüvitama tavapärastest transpordikuludest suuremaid kulusid.

E-poel on õigus keelduda müümisest ja nõuda kauba tagastamist ostja poolt, kui internetikaupluses olevate kaupade turuhind on vea tõttu oluliselt madalam kui kauba turuhind.